Kuidas testida kas auto vajab remonti?

Kuidas Testida Kas Auto Vajab Remonti?

Esiteks kui sul on kahtlused, et midagi on valesti, et pole nagu see õige, siis soovitatavalt vali auklikum tee, pane muusika kinni ja konditsioneer samuti, muidugi aknad samuti, et väljast kostuv müra ei segaks. Alusta tavapärase kiiruse pealt, nii nagu oled alati sõitnud, ning kuula hoolega – kui kuuled kolksu, siis tea, asi vajab remonditöökoja külastamist. See kolks võib olla igasugune – terav, tugev, pehme jne, mis iganes. Kindlasti vii kontrolli, see mõjutab sõitu. Proovi ka erinevatel kiirustel, aeglasel ning kiiremal. Eriti aitab kui suudad eristada kas tuleb eest või tagant, kuid kui kindel pole, ära huupi paku. Osad remondimehed on laisad ning võivad vaadata ainult seda mis tööpaberil kirjas. Kuid raha küsitakse ikka sama palju. Näiteks on läbi stabilisaatori vardad, puksid jne.


Kas kuuled rooli pöörates kriginat? Tee nii: keera rool ühele poole ja teisele poole lõppu ja peaksid paluma kedagi appi endale. Las abistaja paneb amordivedrule käe külge ja sina keera rooli lõpuni mõlemale poole. Kui abistaja tunneb vibratsiooni, vii auto remonti. Läbi tuleks teha seda nii vasaku kui parema amordi vedruga. Amortisaatori laager ja/või padi.


Kas käivitamisel tunned,et miski nagu lööks autopõhja vmt?
Oleks veel vaja ustava abilise abi. Tee kapott lahti ja nüüd vaata ise kuna sina tead ise kuidas oma auto mootor käitub käivitamisel. Las abiline annab starterit, sina nüüd jälgi, kas mootor hüppab tavapärasest rohkem? Kui suudad eristada, tea et mootoripadi on läbi ning vajab vahetust. Kui mitte, võib olla väljalaske torustik paigast ära ning vii auto remonti. Kuid igal juhul kui kuuled põhjast käivituse ajal midag,i siis vii auto remonti.

Kas kurvis või pöörde sooritamisel kuuled sellist kragisevat häält nagu nt.krak krak krak krak?
Käitu järgnevalt – ole koha peal keera rattad välja ükskõik kummale poole ja mine järsult koha pealt minema ning keeruta nii kaua ümber oma telje, kuni suudad eristada kummalt poolt tuleb seda häält. Keera rool ka teisele poole välja ning tee samamoodi ja proovi eristada – kui sa ei suuda, siis küsi abimees endale appi, et tema kuulaks sind kuni sina seal keerutad. Ole ettevaatlik, kuna võid veovõlli pooleks teha järsul minekul. Võid proovida ka pehme kohalt minekuga ja siis kiirust lisada ringe tehes. Veovõlli ots.


Siduri kontrolli
Esiteks vaata kui suur on sinu siduri pedaali lõtk ehk kui palju maad liigub su pedaal, ilma et rakendaks sidurit. Kui see ületab ikka üle 4cm, siis proovi järgnevat: pane auto käima, sidur alla ja kolmas käik ning lase sidur lahti – kui auto sidur hakkab libisema ja auto kohalt minema siis asi mäda ning vii remonti, kui aga auto sureb välja, on korras nagu norras.


Proovi ka oma käsipiduri kangi.
Tõmba kangi paar nõksu ja proovi kohalt minna – kui ei lähe siis on super kui läheb ja pead rohkem rakendada siis tea, et vb peabki nii olema ja ka see et on see on normallne veel kui aga peab päris palju peale tõmbama, et auto püsiks, siis tee kuidas heaks arvad. Kui tahad, et ei peaks nii palju tõmbama, vii remonti ning oskajad mehed teevad selle maks pooletunniga ära, et oleks jäigem. Nissanitel käib asi umbes 5 minutiga. Fiatidel läheb aga kauem. Oleneb kus kohas asub see pinguti. Kui aga kangil on vaba käik ehk, et liigutad kangi ilma, et käiksid väiksed kraksud, mis annavad teada seisupiduri rakendusest, vii kindlasti reguleerimisse.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga